Zema enerģijas neirofeedback sistēma (LENS): vai tā ir domāta man?
Daudziem cilvēkiem ikdienas dzīvē ir problēmas, kas sākas smadzenēs. Tas var notikt daudzos veidos. Augsts stress laika gaitā var izraisīt miega, enerģijas un garastāvokļa problēmas. Viegls traumatisks smadzenes traumas no autoavārijas vai sporta traumas var radīt grūtības atmiņa uzmanību un var izraisīt depresiju. Ķīmisko vielu, piemēram, ķīmijterapijā izmantoto, iedarbība var radīt garīgas skaidrības problēmas, izraisot stāvokli, ko dēvē par “ķīmisko smadzenēm”. Problēmas ar fokuss , koncentrēšanās un uzmanība var būt saistīta ar dažādām psihiatriskām diagnozēm vai miega trūkumu. Vai zāļu lietošana vienmēr ir atbilde?
Zema enerģijas neirofeedback sistēmu (LENS) 1990. gadu sākumā izstrādāja Kalifornijas ziemeļu psihologs, doktors Lens Očs. LENS tika izveidots kā alternatīva medikamentiem smadzeņu problēmu risināšanai, un to bieži lieto kopā ar psihoterapiju. LENS ir datorizēta programmatūras programma, kas ir savienota ar EEG lodziņu, kas mēra smadzeņu viļņus. LENS tieši stimulē bioķīmiskās izmaiņas, kas, domājams, palīdz smadzenēm pašam regulēties.
Smadzenes ir gan bioķīmiska, gan bioelektriska sistēma. Medikamenti darbojas uz ķīmisko sistēmu, bet LENS - uz elektrisko sistēmu. Mēs varētu domāt, ka LENS palīdzēs smadzenēm atsāknēties, piemēram, datoram, kas vairs nedarbojas optimāli. LENS ir tikpat drošs un efektīvs kā tradicionāls neirofeedback , un darbojas daudz ātrāk, ietaupot gan laiku, gan naudu.
Ārstēšanas process
Pati ārstēšana sastāv no mierīgas sēdēšanas ērtā krēslā ar viegli aizvērtām acīm, savukārt neirofeedback praktizējošais ārsts uz galvas ādas uzliek mazu elektrodu ar vadošu pastu, lai mērītu smadzeņu viļņu aktivitāti un sniegtu ārstēšanu. Tā ir pilnīgi nesāpīga un neinvazīva procedūra, un lielākajai daļai tā šķiet ļoti relaksējoša.
Ārstēšana sastāv no neredzamiem radiofrekvenču viļņiem, kas ir 4000 reižu vājāki nekā jūsu smadzenes, katru reizi, kad turat mobilo tālruni pie galvas. Atgriezeniskās saites signāls ir ne tikai neticami vājš, bet tā iedarbības ilgums ir ārkārtīgi īss. Faktiskās atsauksmes ilgums tipiskas LENS sesijas laikā ir no vienas sekundes līdz vienai minūtei katrā vietā uz galvas. Var šķist neiespējami, ka tik vājš signāls vispār var kaut ko darīt, bet tas ir efektīvs, jo smadzenes var reaģēt uz zemas enerģijas signālu, turpretī tas reaģētu un aizsargātos pret spēcīgāku signālu.
Neirofeedback klīnicisti ir pamanījuši spēcīgu saikni starp pārmērīgu aktivitāti EEG, īpaši lēnākos smadzeņu viļņos, un grūtībām ar garastāvokli, enerģiju, fokusu un garīgo skaidrību. Traumas un stress mēdz izraisīt EEG nomākšanu, kurā smadzenes pasargā sevi no pārslodzes un krampju aktivitātes, samazinot aktivitāti, kas savukārt ierobežo darbību. Šajā gadījumā personai nav visu emociju, domu un spēju, kas kādreiz bija. LENS palīdz normalizēt gan pārmērīgu aktivitāti, gan nomākšanu EEG, un cilvēki jūtas labāk un spēj darīt vairāk, kā vēlas. Lielākā daļa cilvēku, kas saņem LENS ārstēšanu, uzskata, ka jūtas mierīgāki, atvieglinātāki un kontrolē sevi.
Kas var izmantot LENS?
Mēs visi zinām indivīdus, kas ir stingri un neelastīgi, kuri ir iestrēguši domāšanas un izjūtas modeļos, kas viņus padara nožēlojamus, un tomēr šķiet, ka viņi vienkārši nevar mainīties. Daži cilvēki cīnās, jo šķiet, ka viņi ir mūžīgi iestrēguši pārmērīgu piedziņu - dienas beigās nespēj nomierināties vai pat ļoti ilgi mierīgi sēdēt bez pārmērīgas muldēšanas, kāju uzsitiena, pirkstu plaisas vai biežas smēķēšanas pauzes. Šķiet, ka citi cilvēki ir mūžīgi slēgti emocionāli un fiziski, ar skumju, nolaistu izskatu, mazu enerģiju un minimālu mijiedarbību ar citiem.
Šie domāšanas, izjūtas un uzvedības modeļi ir gan psiholoģiski, gan fizioloģiski. Atbrīvojot nomākšanu un samazinot lieko aktivitāti smadzenēs, cilvēks var sākt sajust, ka pārmaiņas ir iespējamas, tāpēc viņi var sākt izdarīt jaunas izvēles un veidot jaunus ieradumus. Psihoterapija apvienojumā ar LENS neirofeedback ārstēšanu šajos gadījumos ir optimāla. LENS palīdz padarīt smadzenes elastīgākas, un terapija nodrošina atbalstu un apmācību, kā veikt izmaiņas un izstrādāt jaunus modeļus, kā rīkoties ar mūsu domām un emocijām.
Viena sieviete, ar kuru es strādāju, “Linda”, pusmūža advokāte, pirms desmit gadiem autoavārijā bija guvusi vieglu traumatisku smadzeņu traumu. Viņas ārsti viņai teica: 'Tas ir tik labi, kā tas notiks', kad viņa sūdzējās par atmiņas problēmām, galvassāpēm, bezmiegu un sajūtu, ka smadzenes 'vienkārši vairs nedarbojās pareizi'. Kopš tā laika viņa bija spiesta atteikties no juristu prakses šo ierobežojumu dēļ. Viņas pašcieņa un attiecības cieta, izraisot depresiju un bezcerības sajūtu par nākotni.
Linda sāka reaģēt uz LENS četru vai piecu sesiju laikā. Četru mēnešu laikā, kad es ar viņu strādāju, es redzēju viņu divas reizes nedēļā, un katru reizi, kad mēs tikāmies, es atzīmēju un viņa ziņoja par uzlabojumiem. Viņa palika bezrūpīga, kad pēkšņi saprata, ka spēj atcerēties vārdus, par kuriem bez piepūles vairāk nekā desmit gadu laikā nav varējusi iedomāties. Tā kā viņas ierobežojumi tika novērsti, viņas garastāvoklis arī kļuva gaišāks.
Kad es pirmo reizi tikos ar Lindu, viņa parādījās kā cilvēks, kurš bija padevies un vienkārši gāja cauri kustībām, šķietami izpostīts, ar netīriem matiem un traipiem un grumbām. Viņa ieradās smaidot mūsu pēdējās LENS sesijas dienā, svaigi darīti mati un nagi, valkājot košu un glaimojošu kleitu. Aizbraucot, viņa man asarīgi pateicās par to, ka es “atdodu man savu dzīvi”. Viņa jau bija paziņojusi draugiem un ģimenes locekļiem, ka atsāk savu advokāta praksi, un bija atvērta jauniem nodošanas gadījumiem.
Autortiesības 2013 damtidning.com. Visas tiesības aizsargātas.
Iepriekšējo rakstu ir rakstījis tikai iepriekš minētais autors. Estilltravel.com ne vienmēr dalās ar izteiktajiem uzskatiem un viedokļiem. Jautājumus vai bažas par iepriekšējo rakstu var novirzīt autoram vai ievietot kā komentāru zemāk.
- 69 komentāri
- Atstājiet savu komentāru
-
Greisons
2013. gada 14. jūnijs plkst. 3:59Nu, tas varētu nozīmēt mazliet domāt ārpus kastes, it īpaši tiem, kas ir visizplatītākie un stingrākie. Tomēr, ja viņi ir izmēģinājuši citus mainīšanās veidus un viņiem ir maz veiksmes vai panākumu, man šķiet pilnīgi saprātīgi, ka tas varētu būt kaut kas, kas varētu palīdzēt. Es visu cenšos izmēģināt jebkuru metodi, ko es varu, kad vēlos kaut ko paveikt, pat ja tas nozīmē, ka tā varētu būt maza alternatīva tradicionālajai normai. Man vienkārši ir tāda sajūta, ka, ja jūs kaut kam ticat un to uztverat, tad tā iespēja jums palīdzēt augt ir. Atkal jums vienkārši jāuztur prāts atvērts iespējām, kā tas jums faktiski var palīdzēt jūsu dzīvē.
-
Diāna Vingerta, LCSW, BCD
2013. gada 14. jūnijs plkst. 21:43Greisons, Jūs ļoti labi domājat par ticību. Es piekrītu, ka tad, kad mēs uzskatām, ka ārstēšana būs izdevīga, mēs pilnvarojam šo ārstēšanu mums būt efektīvai. Tas nav gluži tas pats, kas “placebo” efekts, kad šķiet, ka fiktīva ārstēšana darbojas, jo indivīds uzskata, ka faktiski saņem ārstēšanu. Tas ir vairāk kā prāts, kas dod smadzenēm atļauju dziedēt. Paldies, ka rakstījāt! DW
-
Mišela C.
2018. gada 22. jūlijs plkst. 16:21Kā viņi atšķiras viens no otra? Paldies
-
Tur ir
2013. gada 15. jūnijs plkst. 12.31Atklāti sakot, es nekad iepriekš pat nebiju dzirdējis par šo tehniku. Bet, ja tas patiešām ir tik efektīvs, tad mūsu medicīnas sabiedrībai patiešām ir vajadzīga kāda nūja, lai to nepietiekami izplatītu pār ķīmiskajiem aizstājējiem. Ja un kad veselības aprūpe vairs nav saistīta ar naudu un sāk rūpēties par aprūpi tieši tad mēs patiešām sasniegsim laimi.
-
Lidija
2013. gada 15. jūnijs plkst. 7.10Jums jāatceras, ka daudziem no mums nav tas, ka mūs neinteresētu vai ka tas mums nenāktu par labu, bet tas, ka mums vienkārši nav pieejams mūsu dzīvesvietā.
-
Sallija Maz
2013. gada 17. jūnijs plkst. 4:33Manā dzīvē bija laiks, kad es tikai domāju, ka tas ir tikai kaut kas, ko darīs hipiji. Jā, es tā domāju! Bet, jo vairāk esmu lasījis un jo vecāks esmu kļuvis, jo vairāk esmu attīstījis spēju domāt ārpus rāmjiem un pievērsties ne tikai tradicionālajām ārstēšanas metodēm, lai uzlabotu dzīvi kopumā. Mūsdienās ir pieejams tik daudz paņēmienu, un es nevienu no šiem izmēģinu. Sauciet mani par piedzīvojumu pilnu vecumdienās, bet, runājot par sevis pilnveidošanu, jūs nekad nevarat zināt, kad iesitīsit to vienu mazo lietu, kurai būs iespēja jūsu dzīvē sniegt daudz pozitīvu pārmaiņu. .
-
Diāna Vingerta, LCSW, BCD
2013. gada 17. jūnijs plkst. 15:34Sallie, mani apmācīja psihiatriskā sociālā darba medicīniskais modelis. Daudzus gadus psihoterapija un medikamenti bija vienīgās iespējas. Tāpat kā jūs, arī es esmu kļuvis arvien atvērtāks, jo esmu kļuvis vecāks. Varbūt tas ir tāpēc, ka mēs jūtamies ērtāk un drošāk, nezinot visas atbildes, tāpēc kaut kas jauns un atšķirīgs mūs mazāk apdraud. Alternatīvās un papildinošās metodes ne tikai iegūst uzticamību, bet šo paņēmienu ir daudz vairāk nekā jebkad agrāk. Man ir klienti, kuri izvēlas izmantot tradicionālos veidus, un es cienu viņu tiesības to darīt. Man vienkārši patīk piedāvāt alternatīvas un dot cilvēkiem izvēles iespējas. Paldies par rakstīšanu, Diann Wingert, LCSW, BCD
-
Platība
2013. gada 5. augusts plkst. 7:57Es atkārtoju Lidijas komentārus. Esmu zinājis par LENS gandrīz desmit gadus, bet man diemžēl tuvākais praktizētājs ir Čikāgas apgabalā ... apmēram 250 jūdžu attālumā.
-
Diāna Vingerta, LCSW, BCD
2013. gada 6. augusts plkst. 7.50Alan, Lai arī taisnība, ka šajā laikā ir tikai aptuveni 600 sertificētu LENS praktizētāju, ir taisnība arī, ka LENS ievada un padziļinātās apmācības nodarbības notiek vairākas reizes gadā un visu laiku tiek sertificēti jauni pakalpojumu sniedzēji. Lūdzu, regulāri pārbaudiet vietni ochslabs.com, kad tiek pievienoti jauni pakalpojumu sniedzēji.
-
Džo d
2016. gada 7. jūlijs plkst. 9:27Kāda veida izglītība vai izglītība ir nepieciešama, lai mācītos, lai kļūtu par sertificētu LENS administratoru?
-
Maikls
2014. gada 24. marts plkst. 2:59Es to darīju katru nedēļu 1 gadu kopā ar kādu, kurš tiek uzskatīts par līderi šajā jomā, un diemžēl mani panikas traucējumi neuzlabojās. Man teica, ka lielākajai daļai oeoole kļūst labāk .. man teica, ka ar katru atšķirīgo attieksmi es esmu mēģināju, ti, iknedēļas akupunktūru ar md utt. utt
-
Diāna Vingerta
2014. gada 24. marts plkst. 13.35Maikls, vai esi pārliecināts, ka tas bija LENS (Low Energy Neurofeedback System)? Ir diezgan neparasti darīt tik daudz sesiju, it īpaši bez simptomu uzlabošanās.
Diāna
-
Dastins
2014. gada 15. maijs plkst. 7.50Vai kāds zina, kādas ir visas iespējas kļūt par sertificētu LENS praktiķi? Mani tas tiešām interesē.
-
Diāna Vingerta
2014. gada 15. maijs plkst. 9.57Dustin, Lai jūs varētu apmācīt un sertificēt LENS neurofeedback, jums jābūt licencētam veselības aprūpes sniedzējam (ārstam, medmāsai, psihologam, licencētam klīniskajam sociālajam darbiniekam, licencētam laulības un ģimenes terapeutam, akupunktūristam, chiropractoram, naturopātiskam ārstam utt.) ) Ja tas attiecas uz jums, lūdzu, sazinieties ar Ochs Labs Sebastopol, CA, lai uzzinātu vairāk par LENS ievada kursa apmeklēšanu. Viņu vietne ir ochslabs.com
-
Lūsija
2014. gada 29. maijs plkst. 8:27Kopš aprīļa es saņemu lēcu terapiju. Es nezinu, vai tas darbojas vai nē. Es jūtos labāk nekā es, bet es neesmu pārliecināts, vai man pašam ir kļuvis labāk vai tas palīdz lēnām. Man joprojām ir satraukums, un es dažkārt nespēju tikt galā. Tas ir grūti, un mana dzīve joprojām tiek ietekmēta. Arī man ir bijusi bezmiegs un parasti letāls miegs ar palīglīdzekli. Es domāju, ka man līdz šim ir bijušas 7 procedūras. Klīnists vēlētos, lai es sāku gulēt visu nakti bez miega pārtraukumiem. Viņi saka, ka tas prasa no 10 līdz 20 sesijām. Es sekošu cauri.
-
Diāna Vingerta
2014. gada 31. maijs plkst. 9.47Lūsija,
Paldies, ka rakstījāt par savu pieredzi ar LENS Neurofeedback. Jūsu šaubas par to, kas patiesībā notiek, reaģējot uz LENS terapiju, ir kopīgas. Lielākā daļa cilvēku reaģē uz LENS ārstēšanu, daži no tiem dramatiski un citi smalkākā līmenī.
Es iesaku jums runāt ar savu LENS praktizētāju par savām cerībām. Ja jūs, šķiet, jūtaties un funkcionējat labāk, jūs, iespējams, esat. Tas varētu būt noderīgi, ja jūs un jūsu LENS nodrošinātājs laika gaitā izsekotu jūsu galvenajiem simptomiem, lai jūs objektīvāk varētu uzraudzīt savu reakciju.
Pārmaiņas ir interesanta un sarežģīta parādība. Kad klienti labi reaģē uz LENS ārstēšanu (vai medikamentiem, psihoterapiju vai jebkuru citu iejaukšanos šajā jautājumā), viņi bieži attiecina izmaiņas uz kaut ko citu (placebo efektu, simptomu spontānu remisiju, pozitīvu domāšanu utt.), Nevis ārstēšanu, kuru viņi saņem. Tas ir neapmierinoši gan klientiem, gan praktiķiem.
Parasti ir zināms diskomforts pašā pārmaiņu procesā. Tas, ka mēs vēlamies, lai simptomi izzustu, nenozīmē, ka mēs jutīsimies pilnīgi ērti, kad viņi to darīs. Veselīgāks stāvoklis ir jauns un nepazīstams, tāpēc mēs par to šaubāmies un apšaubām. Šī ir normāla reakcija uz pārmaiņu procesu un ar laiku kļūst labāka.
Ja jūsu LENS praktizētājs ir licencēts psihoterapeits, iespējams, vēlēsities izpētīt veidus, kā panākt lielāku komfortu ar mainīgo sevi, kamēr ārstēšana turpinās.
Veiksmi ! Diāna
-
felix
2014. gada 25. septembris plkst. 7:53man ir bijuši apmēram duci ārstēšanu, un, lai gan mans uztraukums (ārstēšanas iemesls) ir ievērojami mazinājies, tā ir arī VISĀM emocijām un spējai izjust empātiju !!!!
Pēc dažiem pētījumiem tiešsaistē esmu atradis vairāk cilvēku ar šādu pieredzi un sliktāku, kas ilga. es vairs nebaudu lietas vai daudz ko nejūtu. tas ir diezgan satraucoši. kāda jēga, ja aizraušanās un jūtas mirst?
bez jebkādas sajūtas ... kāda jēga uz ko?
-
Diāna
2014. gada 29. septembris plkst. 17:30Fēlikss, pēc manas pieredzes jūsu atbilde ir satraucoša un neparasta. Lūdzu, apspriediet to ar savu ārstējošo klīnicistu. Dažreiz trauksmes simptomi var ātri izzust, izmantojot LENS neirofeedback, un, kad tas notiek, uz virsmas parādās depresija. Pamatojoties uz jūsu paziņotajiem simptomiem, man ir aizdomas, ka tas tā varētu būt. Neatkarīgi no cēloņa, jūsu pieredze ir jārisina. Es no sirds ceru, ka jūs drīz jutīsities labāk.
-
Pat
2015. gada 16. augusts plkst. 9:28Cik liela ir varbūtība, ka depresija vienmēr bija blakus un to nomāca uztraukums?
-
Rashida C.
2015. gada 2. augusts plkst. 13:00Es patiesi iekļuvu šajā amatā. Es uzskatu, ka tas ir ļoti interesants un pārpildīts ar unikāliem apskates objektiem. Man patīk sagremot materiālu, kas man liek brīnīties. Paldies, ka rakstījāt šo lielisko saturu.
-
Diāna W.
2015. gada 2. augusts plkst. 19:39Rachida,
Paldies par komentāru. Es priecājos, ka jūs atradāt informāciju par LENS, kas liek domāt. Tā patiešām ir visprogresīvākā ārstēšana.Esi vesels,
Diāna -
Pat
2015. gada 16. augusts plkst. 9.51Šis ir jautājums LENS praktiķiem: ja pacients ir piesaistīts un saņem pilnu EEG skenēšanu ar nelielu maksu, vai ārstam parasti ir jautājumi vai domāšanas veids, ko viņi praktizē pirms ārstēšanas un ārstēšanas laikā? Vai LENS vispārējā ideja pastiprināt smadzeņu viļņus ir saistīta ar pozitīvām domām, kā rezultātā rodas spēcīgākas pozitīvas domas?
-
Diāna Vingerta
2015. gada 17. augusts plkst. 7:32Pat,
Depresija bieži vien var pastāvēt vienlaikus ar trauksmi, un to var nomākt trauksme. Kad trauksme ir 'izsaukta', šķiet, ka depresija parādās, bet patiesībā tā ir bijusi visu laiku. Lai to izskaidrotu, es ar saviem klientiem izmantoju “priekšējā degļa, aizmugurējā degļa” analoģiju. Kas attiecas uz jūsu otro jautājumu, tas ir daudz dziļāk nekā šī emuāra uzmanības centrā. Es iesaku jums apmeklēt Ochs Labs vietni (LENS izstrādātāju), lai iegūtu specifisku informāciju par to, kā darbojas LENS tehnika. LENS ir pasīva neirofeedback sistēma, tāpēc praktizētājs nenovirza klientu uz kādu konkrētu smadzeņu viļņu frekvenci, izmantojot nopratināšanas līniju vai jebkuru citu procedūru. Paldies par jūsu komentāriem. -
Mišela
2015. gada 27. augusts plkst. 17:27Man ir kolēģis, kurš ir LENS praktizētājs, un mēs apspriedām smadzeņu faktisko darbību un to, kas mainās LENS terapijas laikā. Mēs bijām noskaidrojuši, ka smadzenēs notiek noteiktu ceļu pārveidošana, līdzīgi uzmanības terapijas metodēm, ko apstiprina tagad pārliecinoši pierādījumi, kas iegūti zinātniskajos pētījumos (it īpaši tādās praksēs kā apziņā balstīta kognitīvā terapija vai uz apziņu balstīta stresa samazināšana) ). Vienīgā atšķirība ir tāda, ka LENS ir tāda pati attieksme bez visām uzmanības nodarbībām - līdzīgi kā rezultātu izmantošana bez vingrinājuma. Man tas šķiet aizraujoši! Es faktiski specializējos apzināšanās un to, ko tā var darīt, lai mazinātu trauksmi un depresiju, un dažreiz tas vienkārši nevar darboties atsevišķām personām. Tam acīmredzami ir daudz papildu pozitīvu aspektu (spēja to izdarīt jebkur un pozitīvas labsajūtas prakses izstrāde utt.), Taču tāda terapija kā LENS to var nodrošināt tik daudziem cilvēkiem, kuri nevar vai nepiekrīt šādām kārtībām. Tas ir tik ļoti aizraujoši, ka šāda brīnišķīga terapija var būt pieejama tik daudziem cilvēkiem, gan kā alternatīva, gan kā primārā terapija.
-
Diāna Vingerta
2015. gada 28. augusts plkst. 11:38Mišela, JĀ, šie ir aizraujoši dati, kas atbalsta to, ko pasaules kontemplatīvās tradīcijas zināmas jau kādu laiku, uzmanības starpniecība patiešām darbojas. Es mācu visiem saviem LENS klientiem uzmanības praksi, lai, pabeidzot LENS ārstēšanu, viņi varētu patstāvīgi pārkārtot savus nervu ceļus. Paldies, ka rakstījāt! Diāna
-
Sandra
2015. gada 30. augusts plkst. 17.10Jautājums. Vai vēlaties uzzināt, vai LENS vai tradicionālā neirotiska atgriezeniskā saite vislabāk ir ārstēt ASD un HDHD 6 gadus vecam bērnam?
-
Diāna Vingerta
2015. gada 31. augusts plkst. 10.37Sandra,
Paldies par jūsu jautājumu. Es neārstēju bērnus vai ASS, bet zinu, ka tiek izmantotas abas pieejas. Lai iegūtu plašāku informāciju par LENS izmantošanu autisma spektra traucējumiem, iesaku jums sazināties ar Ochs Labs, LENS sistēmas izstrādātāju. EEG institūts Vudlendhilsā, Kalifornijā apmāca praktizētājus tradicionālajās neiroloģiskajās atsauksmēs un ir lielisks avots informācijai par šo iespēju. Diāna -
Karsih
2015. gada 23. septembris plkst. 23:51mazliet par insulta profilaksi 9, jo šī noteikti ir bijusi joma, kurā pēdējos divdesmit līdz trīsdesmit gados šajā valstī ir paveikts milzīgs darbs, un, ja paskatās insultu statistiku, piemēram, no deviņpadsmit piecdesmitajiem gadiem, aplūko insulta biežumu uz simts tūkstošiem cilvēku.
neurofusebrains.com -
būt
2016. gada 16. janvāris plkst. 21:37Es saņēmu LENS terapiju pēc tam, kad sazinājos ar draugu par pašnāvības sajūtu. Es vairākus gadus cietu no depresijas, kas, šķiet, tikai pieauga. Pēc daudzām LENS sesijām ilgākā laika posmā es varu teikt, ka tas varētu būt izglābis manu dzīvību. Medikamenti man personīgi nebija atbilde. 2 gadus vēlāk mans garīgais stāvoklis ir diezgan stabils. Man ir vieglāk koncentrēties uz pozitīviem manas dzīves aspektiem, un jūtu, ka es gūstu progresu dzīvē. Es ieteiktu LENS ikvienam, kurš uzskata, ka ir nonācis līdz punktam, kurš depresijas dēļ jūtas bezcerīgs, un medikamenti jums neder. Var būt grūti lūgt palīdzību, ja jūtaties tik nomākts, it īpaši, ja ar to nodarbojāties jau ilgu laiku, bet tas varētu būt labākais, ko varat darīt. Es ceru, ka tas palīdzēs kādam citam.
-
Džesika
2016. gada 2. februāris plkst. 20:27Kā tas atšķiras no elektrošoka ārstēšanas? Man šķiet, ka tas ir tas pats
-
Diāna Vingerta
2016. gada 4. februāris plkst. 11.48Džesika, Lai gan varētu šķist, ka LENS un ECT (elektrokonvulsīvā terapija vai “šoku terapija”) ir vienādas, tās ir ļoti atšķirīgas. ECT medicīnas speciālists ievada nomierinātam pacientam, un to lieto smagas depresijas gadījumā, kas nereaģē uz medikamentiem. ECT izraisa ievērojamu īstermiņa atmiņas zudumu un citas komplikācijas. LENS ir droša, saudzīga radioviļņa ievadīšana, kas atdarina pašu smadzeņu elektrisko ritmu. LENS frekvence ir 400 reizes vājāka nekā mobilā tālruņa signāls, un nav zināms, ka tai būtu ilgstošas vai nozīmīgas blakusparādības. Paldies par jūsu interesi un par rakstīšanu.
-
Brī
2016. gada 10. februāris plkst. 10.03Diāna, paldies par šo rakstu. Es saņēmu LENS ārstēšanu 2010. – 2011. Gadā un uzskatīju, ka tā ir ļoti izdevīga un dziedinoša manai pēcdzemdību depresijai. Tāpat kā citi, es biju skeptisks, bet meklēju risinājumu, kas nav ķīmisks. Ar laiku, pacietību un uzticību savam ārstam es redzēju atjaunošanos no ārstēšanas. Es esmu tik pateicīgs, ka šī iespēja ir pieejama, un es tikai vēlos, lai tā būtu vieglāk pieejama. Vēlreiz paldies par jūsu kodolīgo un izglītojošo rakstu.
-
Diāna Vingerta
2016. gada 10. februāris plkst. 13:13Brī, liels paldies par dalīšanos pieredzē ar LENS par pēcdzemdību depresiju. Es piekrītu, ka tas būtu plašāk jāzina, jānovērtē un jāizmanto. Diāna
-
Deniss D
2016. gada 22. aprīlis plkst. 15.55Pirmkārt, es gribētu teikt, ka esmu priecīgs redzēt šādu rakstu, kurā apspriesti LENS ieguvumi. Esmu bijis konsultāciju jomā 15 gadus, sākot no mums kā nodarbinātības konsultants, strādājot ASV Veterānu lietu departamenta Veterinārārstu centrā un četrus gadus privātpraksē kā klīniskās garīgās veselības terapeits un sertificēts LENS klīnicists. Sabiedrības garīgās veselības sistēmā pastāv liela pretestība alternatīvām terapijām, piemēram, LENS. Mana galvenā populācija ir kaujas veterāni, kuri cieš no traumatiskiem smadzeņu ievainojumiem, un PTSS. Pārējie mani klienti ir pieauguši sievietes un vīrieši, no kuriem lielākā daļa cieš no sarežģītām traumām, trauksmes un depresijas vai garastāvokļa traucējumiem. Vairāk nekā 90% manu klientu ir uzrādījuši mērenu vai ievērojamu uzlabošanos, un tie, kuri parasti drīzumā nepāriet uz priekšu vai priekšlaicīgi pārtrauc terapiju, parasti ir pārsteigti par vispārējās smadzeņu funkcijas uzlabošanos. Man tiesu sistēmā ir bijuši vairāki veterāni, jo ārstēšana, ko viņi veica, pienācīgi neatbilda viņu smadzeņu nepieciešamībai atgriezties veselīgā pašregulētā stāvoklī, tāpat kā tas bija pirms cīņas pret stresu un fiziskām sprādzieniem smadzenēs. Mūsdienu pasaules sarežģītība un sarežģītās traumas, kas iet roku rokā ar orientēšanos dzīvē, maina veselīgus smadzeņu modeļus. Trauma ir trauma, un smadzenes reaģē uz dažādiem negatīviem ievadiem praktiski vienādi neatkarīgi no tā, kāda apvainojuma metode nodarīja kaitējumu. Medicīnas aprindās, it īpaši VA, ir zināma pretestība. VA tas vairāk attiecas uz saistībām, atteikšanos atzīt, ka ir kravas automašīna veterānu, kas cieš no smadzeņu traumām, un viņi nevēlas tos kompensēt. To ir vieglāk saukt par PTSS, jo vairumā gadījumu PTSS var uzlaboties daudz ātrāk, un tam ir kopīgi simptomi, kas pārklājas ar TBI. Sabiedrībā, kurā strādājam ar manu sievu, mēs esam veikuši kvalitatīvu darbu, izmantojot LENS kā iejaukšanās instrumentu, un mums ir bijuši klienti, kas ieradušies pēc ārstu nosūtījuma tieši no slimnīcas, jo viņi nevar palīdzēt, piemēram, pacientam ar konversijas traucējumiem. Tas ir nomācošs trauksme, kas var padarīt jūs nespēju veikt noteiktas kustības funkcijas vai padarīt jūs pilnībā gulētu. Tagad mēs saņemam nosūtījumus no Profesionālās rehabilitācijas konsultantiem, kuri pirmajos 20 seansos redz pietiekami daudz uzlabojumu savos klientos, lai viņi varētu viņus ievietot darbavietās un atbrīvot viņus no lietu slodzes. Mana sieva strādā ar bērniem un ģimenēm, kas ir adoptētāji ar bērniem, kuri cieš no autisma, Aspergera, ADHD, ODD, reaktīvās pieķeršanās traucējumiem utt. LENS un ritmiskās kustību terapijas un kinezioloģijas dēļ viņa ir izcēlusies kā ļoti efektīva terapeite. Tātad, LENS ir milzīgs rīks mūsu rīku kastēs. Tas nenozīmē, ka tas pats par sevi var mazināt visas garīgās veselības problēmas, tomēr tas nomierina psihofizioloģiskās reakcijas uz neregulētām smadzenēm un dod klientam iespēju sarunu terapijā iztīrīt savu dzīvi, kas samazina turpmāka kaitējuma risku cilvēkiem. psihi, un, ja viņi ir gatavi godīgi aplūkot savus apstākļus un veikt nelielu mājas uzkopšanas dzīvi, tas atkal var atgriezties pie veselīgākiem, mazāk traumējošiem centieniem. Kā klīnicists man patiešām ir grūti dažreiz, kad vecās skolas neirologs saviem klientiem saka, ka es esmu nekas cits kā čūsku eļļas pārdevējs vai ka viņš vai viņa ir eksperts liecinieks pret tādiem cilvēkiem kā es. Šeit lokāli veterinārārstu tiesu sistēmā man ir bijuši lieli panākumi, palīdzot veterinārārstiem nokļūt vietā, kur viņi var veiksmīgi nokļūt 18 mēnešu programmā un absolvēt ar mazāku vai bez maksas pēc pabeigšanas. Tas notika vairākas reizes, un vienu dienu es saņēmu uzaicinājumu runāt ar tiesnesi un dalīties ar viņu un komandu par LENS brīnumiem. Diemžēl VA nolēma, ka viņi mani nevēlas, un viņu skaļais protests bija veiksmīgs tādā ziņā, ka uzaicinājums vēlāk tika atsaukts. Par laimi, veterinārārsti turpināja nākt un ziņoja tiesai, ka viņi joprojām saņem LENS terapiju, un tā bija labākā terapija, kāda viņiem jebkad bijusi. 80% no maniem veterāniem ir bijuši pro-Bono klienti, tāpēc viņiem nekas nemaksāja ierasties pie manis, un jāsaka, ka ir bijis prieks skatīties, kā šie puiši dziedē. TBI atlikumi var ļoti apgrūtināt šo karotāju un citu cilvēku dzīvi, kuri cieš no novājinošām garīgām slimībām un smadzeņu apvainojumiem. Lai gan smadzenes veic lielāko daļu darba, kad tiek uzstādīta LENS, tieši LENS dod smadzenēm iespēju atjaunot un pašregulēties, lai iegūtu veselīgāku smadzeņu darbības modeli. Tas var ātri strādāt ar jaunākiem klientiem ar vienkāršām un sarežģītām traumām, tomēr, tā kā laika gaitā tiek pievienoti apvainojumu slāņi un slāņi, process, kas palīdz smadzeņu pašregulācijai līdz pieņemamam funkciju līmenim, var aizņemt vairāk laika. Tātad, ja jūs veicat LENS terapiju, pārliecinieties, ka saprotat, jo vairāk traumu esat piedzīvojis, jo ilgāk esat cietis no garīgās veselības un hroniskām sāpēm, kā arī dažiem neironu starpniecības apstākļiem, jo vairāk sesiju jums, iespējams, būs nepieciešams. Īsāks ciešanu periods ir, jo mazāk sesiju jums var būt nepieciešams, lai sasniegtu ārstēšanas mērķus. Bērniem, kuru smadzenes turpina attīstīties aptuveni līdz aptuveni 25 gadu vecumam, iespējams, būs nepieciešamas periodiskas uzturēšanas sesijas, kamēr smadzeņu attīstības procesi joprojām ir aktīvi. No otras puses, ir reizes, kad tikai dažas sesijas ļaus paveikt darbu. Vissvarīgākais, kas jums jādara, ir ieskatīties savā dzīvē LENS terapijas pirmajās dienās un noteikt lietas savā dzīvē, kurām jānotiek, lai jūs atrastos vidē, kas veicina gan garīgo, gan fizisko veselību. Ja jūs varat novērst problēmas, kas izraisīja veselības pasliktināšanos, tad jūs varat novērst šīs lietas - vai tās būtu nestabilas attiecības, stresa pilns strupceļa darbs vai vides stresa faktors, kas jūs uztur naktīs, jo labāk jums klāsies. LENS ir brīnišķīgs rīks, ko mēs, klīnicisti, varam pievienot savam arsenālam, taču tas ir nekas cits kā ļoti efektīvs līdzeklis, kas palīdz smadzenēm pašiem dziedināties. Meklējiet klīniku savā apkārtnē. Mēs esam priecīgi vienkārši sarunāties un dalīties arī savā pieredzē. Es nevaru iedomāties būt bez šī brīnišķīgā instrumenta. Lai jums lieliska diena un labi.
-
Diāna Vingerta
2016. gada 23. aprīlis plkst. 16.18Paldies par jūsu komentāriem, Deniss!
-
Marija
2016. gada 6. jūlijs plkst. 10:19Vai šī ārstēšana darbojas pacientiem ar insultu? Ja jā, tad kādā veidā? Vai tas patiešām palīdz viņiem atgūt kustību ekstremitātēs? Vīzija? Noskaņojums?
-
Diāna Vingerta
2016. gada 7. jūlijs plkst. 13:00Lai iegūtu informāciju par LENS lietošanu pacientiem ar insultu, iesaku apmeklēt LENS vietni vietnē ochslabs.com, lai iegūtu pilnīgu informāciju par LENS efektivitāti medicīniskiem traucējumiem un diagnozēm.
-
Stīvs h
2016. gada 18. jūlijs plkst. 18.52Man ir bijušas 3 sesijas, un es jau esmu sapratusi ievērojamu mierīguma un relaksācijas uzlabošanos
-
Diāna Vingerta
2016. gada 19. jūlijs plkst. 8.50Stīvs, esmu ļoti priecīgs par tavu straujo progresu. Protams, ne visi reaģē uz jebkādu iejaukšanos, bet tie, kas reaģē uz LENS, bieži to dara ļoti ātri. Lūk, jūsu nepārtrauktais uzlabojums un veselība! Diāna
-
Džefs
2016. gada 25. jūlijs plkst. 12.11Vai ir neparasti, ja depresijas un trauksmes simptomi pasliktinās, pirms ārstēšanas laikā tie uzlabojas? Pagājušā mēneša laikā man līdz šim ir bijušas četras procedūras; 5. būs pēc 4 dienām. Pagājušo nedēļas nogali pavadīju gultā, jo jutos tik slikti.
-
Šons
2017. gada 21. jūnijs plkst. 15:14Hei Džef, man jau esošie simptomi pasliktinājās, pirms tie uzlabojās. Vienkārši pakārt tur, ir lieliski, ka jūs sperat soļus pareizajā virzienā :)
-
Diāna Vingerta
2016. gada 25. jūlijs plkst. 14.16Džef, man žēl dzirdēt, ka ārstēšanas laikā ar LENS depresijas un trauksmes simptomi pasliktinājās. 20 gadu laikā, kopš LENS pirmo reizi tika izstrādāta, nav ziņots par jaunu simptomu rašanās gadījumiem, tomēr dažiem cilvēkiem pirms šo simptomu novēršanas ir īslaicīgs dažu simptomu pieaugums. Jūs noteikti vēlaties informēt savu LENS nodrošinātāju par šīm izmaiņām, lai viņš / viņa varētu jūs rūpīgi uzraudzīt un pēc vajadzības pielāgot ārstēšanu. Es ceru, ka līdz nākamajai iecelšanai jūs jūtaties labāk. Diāna
-
Stīvens M
2017. gada 13. februāris plkst. 9:16Sveika, Diann,
Man ir šādi jautājumi.
'Tā kā tas reaģētu un aizsargātos pret spēcīgāku.' Vai varat minēt šī apgalvojuma avotu?
“Traumas un stress mēdz izraisīt EEG nomākšanu, kurā smadzenes pasargā sevi no pārslodzes un krampju aktivitātes, samazinot aktivitāti, kas savukārt ierobežo darbību. ”Vai varat minēt šī apgalvojuma avotu? -
Diāna Vingerta
2017. gada 13. februāris plkst. 14.03Stefans - paldies par jautājumiem. Ja jūs interesē LENS pētījums, labākais informācijas avots ir izstrādātāja vietne ochslabs.com. Diāna
-
Melisa
2017. gada 21. jūnijs plkst. 14.18Godīgi sakot, es biju nervozs to izmēģināt, kad to man ieteica medmāsa, kura strādā ar manu terapeitu. Tomēr mani interesēja smadzeņu kartēšanas funkcija un tas, ko tas parādīs par manu smadzeņu darbību. Tas parādīja tieši tos jautājumus, ar kuriem esmu cīnījies visu savu dzīvi, un bija skaidrs, lai redzētu, kurām smadzeņu daļām ir mazāka aktivitāte un kurām pārmērīga aktivitāte. Es saņēmu ārstēšanu pāris mēnešus un neko nemanīju. Kad es pilnībā pārtraucu ārstēšanu, es sāku saprast, cik apbrīnojamu efektu tas man atstāja. Es vēlos, lai es apstājos lēnāk, kā ieteikts, nekā apstājos pavisam. Tā ir ārstēšana, kuru jūs neapzināties, ka tā notiek, un neietver zāles. Es biju stabilāks, kamēr tika veikta šī terapija.
-
Diāna Vingerta
2017. gada 25. jūnijs plkst. 15.11Vairāki mani iepriekšējie LENS ārstēšanas klienti veica līdzīgus novērojumus. Tāpat kā lietojot zāles, katrs cilvēks reaģē atšķirīgi. Daži uzreiz ievēro būtiskas izmaiņas, citi pakāpeniskāk, vēl citi - tikai tad, kad ārstēšana tiek pārtraukta, un šķiet, ka dažiem tas vispār nedod labumu. Es priecājos dzirdēt, ka LENS ārstēšana jums bija izdevīga, kaut arī efekts nedaudz aizkavējās. Paldies, ka rakstījāt.
-
Monika
2017. gada 13. jūlijs plkst. 6:59Mans brālis sāka ārstēties pirms trim nedēļām. Pēc pašas pirmās ārstēšanas mēs pamanījām atšķirību. Viņš gadiem ilgi ir cietis no depresijas un ir bijis pašnāvīgs. Viņš ir bijis psihiatriskajā slimnīcā, ievietots mediķu aprindās un gadiem ilgi ir bijis terapijā. Nekas no tā nav palīdzējis. Viņš katru dienu saņemtos augstu, lai tiktu galā tikai ar dzīvi. Viņš smēķēja nezāles tāpat kā viens smēķēja cigaretes. Pēdējo gadu laikā es nevaru iedomāties, ka viņš nebūtu bijis augsts. Viņš saka, ka nekad nav spējis domāt skaidri un it kā viņa galvā vienlaikus notiek tik daudz dažādu lietu. Viņš ļoti necienīja mūsu māti, un vienmēr ir bijis savtīgs cilvēks, ņēmējs, nevis dāvinātājs. Ikreiz, kad viņš sadusmojās, viņš aizgāja, kliedza un raudāja, dauzīja lietas un dauzīja galvu ar dūrēm. Viņš ir iespēris tik daudz caurumu manas mātes sienās, ka mēs esam zaudējuši skaitu! Tikai pēc trim procedūrām viņš ir kļuvis par citu cilvēku. Viņš ir ļoti maigs. Viņš saka, ka var domāt skaidri. Pirms ārstēšanas viņš divas reizes veica pārbaudi un neizdevās. Nedēļu pēc pirmās ārstēšanas viņš atkārtoti pārbaudīja testu un izturēja to ar krāsainām krāsām! Viņš tagad pasmaida. Viņš ir laimīgs. Viņš teica, ka viņam vairs nav vēlmes paaugstināties, un mana mamma apstiprināja, ka kopš ārstēšanas uzsākšanas viņš nav bijis augstu. Viņš visu laiku stāsta visiem, kurus mīl, un patiesībā to arī parāda. Ja viņš uzskata, ka ir izdarījis kaut ko nepareizi, viņš atvainojas. Es varu turpināt un turpināt par pozitīvajām izmaiņām, kuras viņš ir veicis, bez medikamentiem vai terapijas. Manam brālim ir 20 gadu, un viņš gaida savu pirmo bērnu. Es baidījos, ka viņš nav gatavs būt tēvs, bet tagad viņš runā par visām pozitīvajām cerībām, kādas viņam ir pret dēlu, un par visiem pozitīvajiem, ko viņš viņam ieaudzinās. LENS patiesi ir bijis Dieva sūtīts mūsu ģimenei !!!
-
Diāna
2017. gada 13. jūlijs plkst. 11:15Monika, paldies, ka dalījies ar šo apbrīnojamo stāstu. Kad zāles un terapija nav bijusi efektīva, tas ir neticami iepriecinoši, ja LENS ietekme ir ne tikai dramatiska, bet arī tik strauja. Es ceru, ka jūsu brālis turpina gūt labumu. Apsveicu jūs arī ar to, ka kļuvāt par krustmāti. 27 kA
-
Džesija
2017. gada 21. jūlijs plkst. 11:59Diann, kāda ir jūsu pieredze, lietojot LENS pacientiem ar insultu atveseļošanās pacientiem, kuri nodarbojas ar afāziju (runas jautājums)? Vai ir kādi panākumi viņu runas uzlabošanā?
-
Diāna Vingerta
2017. gada 21. jūlijs plkst. 14.45Jesse, es personīgi neesmu ārstējis insulta pacientus, taču aicinu jūs sazināties ar LENS izstrādātājiem Ochs Labs, lai pieprasītu vairāk informācijas.
-
Sintija V.
2017. gada 7. septembris plkst. 10.12Es baidos izmēģināt LENS, jo uz traumām balstīts ptsd. Pirms desmit gadiem šodien notika trauma. Esmu izmēģinājis tik daudz medikamentu, terapiju, un es vēlētos, lai būtu cilvēku emuārs, kas runātu par savu pieredzi ar LENS.
-
Diāna Vingerta
2017. gada 8. septembris pulksten 10:20Sintija W - Mans ieteikums būtu, lai jūs sazinātos ar LENS sistēmas izstrādātāju un noskaidrotu, vai viņi sniedz jums informāciju par LENS lietošanu ar PTSS. Pašlaik es uzskatu, ka EMDR joprojām tiek uzskatīta par zelta standartu traumu ārstēšanā.
-
Lerijs
2018. gada 30. marts plkst. 10:25Ja šai tehnoloģijai ir paredzēts izārstēt cilvēkus no ADHD, bipolāriem un depresijas, tad kāpēc es līdz šim neesmu dzirdējis. Kāpēc tas nav uzrādīts 60 minūtēs vai 20/20?
-
Diāna Vingerta
2018. gada 30. marts plkst. 17.09Lerijs,
ADHD, bipolāru vai depresiju nav, ko mēs zinām. Šajā laikā smadzeņu traucējumus (garīgās slimības) var ārstēt un pārvaldīt ar dažādu panākumu pakāpi. Daži cilvēki slikti reaģē uz medikamentiem, citi tos nevar panest, bet citi izvēlas nelietot psihotropos medikamentus. Šīm personām neirofeedback ir viena no pieejamajām iespējām. Pēc manas pieredzes, trauksmes traucējumi un pieaugušo ADHD labāk reaģē uz šo ārstēšanas veidu nekā depresijas traucējumi. Nav tādu medikamentu, terapijas vai citu veidu, kas būtu efektīvs 100% cilvēku, un neiro atsauksmes arī nav. Paldies par jūsu jautājumu. Diāna Vingerta -
Pavelciet
2018. gada 17. jūnijs plkst. 21.17Sveika, Diāna. Atbildot uz pēdējo jautājumu par ADHD, jūs vispirms minējāt, ka ADHD nav iespējams izārstēt, bet vēlāk jūs paziņojāt: 'Pēc manas pieredzes ... pieaugušo ADHD labāk reaģē uz šo ārstēšanas veidu nekā depresīvie traucējumi.' Vai jūs varētu precizēt, ko jūs domājāt ar “šo ārstēšanas veidu”? Kā ir ar bērniem ar ADHD, vai LENS viņiem kaut kādā veidā strādā?
Paldies. -
Diāna Vingerta
2018. gada 18. jūnijs plkst. 12:34Vilkt,
Paldies par jūsu jautājumu. LENS, tāpat kā zāles, ir ārstēšana, nevis ārstēšana. LENS ir ārstēšanas veids, kas minēts manos komentāros. Bērni ar ADHD var reaģēt uz LENS un reaģē uz to, taču nav tādas ārstēšanas, uz kuru visi pacienti reaģētu.
Sveicieni,
Diāna W. -
lisa
2018. gada 27. jūlijs plkst. 13.59Esmu veicis apmēram 8-10 procedūras. Sākumā es neko nejutu. Tad pēc apmēram 3-4 procedūrām es pamanīju, ka man ir vairāk izturības. Mani moka hroniskas sāpes, kas atrodas pelēkajā zonā, un Neviens mani nav spējis izārstēt. Labā puse, tās nav pilnībā novājinošas sāpes, bet pietiek ar sāpēm, lai padarītu manu dzīvi izaicinošu. Pēc tam, kad 2 ārsti pieminēja, ka emocionālās nelīdzsvarotības dēļ manas kaites var izpausties, es devos uz konsultāciju, lai mēģinātu atbrīvoties no “iestrēgušajām” emocijām. Diemžēl terapeits bija ārpus kabatas un ārkārtīgi dārgs. Viņa ļoti palīdzēja, un es fiziski jutos mazliet labāk, bet garīgi es jutos pārsteidzoša. Lai turpinātu savu progresu, es turpināju konsultēties ar pakalpojumu sniedzēju, kurš bija tīklā, un viņš zvērēja pie LENS. Kā jau teicu, LENS man palīdzēja, bet pēc pēdējām 3 reizēm tā bija ļoti negatīva pieredze. Cenšos būt labā noskaņojumā. Visas pozitīvās kognitīvās metodes, kuras es apguvu pirms LENS un kas man ārkārtīgi palīdzēja, tagad īsti nedarbojas. Jūtu prātā mākoņainību. Es nevaru domāt tik skaidri. Ir bijušas dažas reizes, kad esmu aizmirsis pabeigt to, ko darīju uzdevuma laikā. Terapeits izmanto Osch LENS ierīci, un viņš to izmanto diezgan jauns. Baidos, ka tas varētu būt jautājums. Domas? Es nevēlos turpināt, bet tajā pašā laikā viņš teica, ka man ir kāda smadzeņu trauma, un LENS to izlabos. Es esmu ĻOTI ziņkārīgs, vai tas varētu mani varbūt izārstēt no visiem man nezināmajiem medicīniskajiem jautājumiem.
-
Diāna Vingerta
2018. gada 27. jūlijs plkst. 14:25Liza, es varu tikai iedomāties, cik mulsinoši un sarūgtinoši tas viss ir. Diemžēl jebkurš padoms, ko es šeit varētu piedāvāt, nebūtu piemērots, ņemot vērā, ka esmu licencēts veselības aprūpes sniedzējs, taču jūs neesat manā pārziņā. Juridiski un ētiski tas nebūtu prātīgi un varbūt pat nebūtu noderīgi. Visnoderīgākais ieteikums, ko varu sniegt, ir sazināties ar Ochs Labs, LENS sistēmas izstrādātāju, ja apšaubāt tā pakalpojumu sniedzēja zināšanas, ar kuru strādājat. Es ceru, ka jūs saņemsiet meklētās atbildes un varēsit atsākt savu progresu dziedināšanas ceļojumā.
-
Kerolīna
2019. gada 24. jūnijs plkst. 19:28Diāna - rīt sāku savu pirmo ārstēšanu. Mans jautājums ir trauksme un depresija, kas izraisīja alkohola atkarību. Vai LENS palīdzēs atkarības gadījumā?
-
Diāna Vingerta
2019. gada 25. jūnijs plkst. 13.03Kerolina,
Novēlot veiksmīgu ārstēšanu. Es īpaši neārstēju atkarību, tomēr daudzi mani klienti ar satraukumu ļoti labi reaģēja uz LENS. Lai iegūtu precīzāku informāciju par LENS ārstēšanu atkarības gadījumā, es iesaku jums sazināties tieši ar uzņēmumu vietnē http://www.ochslabs.com -
Sjūzena
2019. gada 17. augusts plkst. 9:00diann-ņemot vērā LENS par trauksmi / paniku un brīnījās apm. cik procentiem pacientu jūs redzat, ka trauksme ir uzlabojusies, un cik daudz ārstēšanas parasti veic. Vai ir vislabākais tikšanās attālums, kas ir vislabākais - es esmu redzējis, ka cilvēki saka, ka viņi iet reizi nedēļā un daži 2-3 reizes nedēļā. Paldies
-
Deniss
2019. gada 17. augusts plkst. 11.44Tas ir interesants jautājums, ko jūs šeit uzdodat. 8 gadu laikā, kad esmu bijis LENS klīnicists, esmu redzējis dažādas pakāpes trauksmi, dažas no tām ir saistītas ar ģenētiskām mutācijām, dzīves stresa faktoriem, nepareizu uzturu un neatrisinātu vēsturi, kā arī reāllaika stresa faktoriem. Nesen zinātne ir atklājusi, ka trauksme faktiski var mainīt nākamo paaudžu ģenētiku un nodot mūsu senču attieksmi. Ir arī citi faktori, piemēram, MTHFR gēns, problēmas ar B-12 un folāta deficītu, vagālās nervu un vairogdziedzera problēmas, smadzeņu traumas utt. Vēl viens faktors ir tas, cik droši un droši esat mājās, savās personiskajās attiecībās utt.? LENS var nomierināt vētru lielākajā daļā šo situāciju, tomēr trauksme var būt daudzpusīga. Jums zināmā mērā ir jānovērš pamatcēloņi un LENS, lai pēc tam ātri atrisinātu trauksmes simptomus. Esmu redzējis, ka tikai 2-6 sesijas dažiem ir efektīvas pat panikas traucējumu līmenī, ja pārējā viņu dzīve ir kārtībā. Daži no tiem man ir nācies strādāt vairākus mēnešus. LENS sniegs jums iedzimtas spējas iegūt zināmu kognitīvu skaidrību, progresējot sesijām, kas ļauj klientam pārbaudīt stimulējošos faktorus, kas baro viņu trauksmi, un daudzi sāk sistemātiski pārstrukturēt savu dzīvi. Pat ja viņu nosliece paliek viņu izvēle mainīt apstākļus, viņiem ir iespēja efektīvi pārvaldīt simptomus. Tātad, apkopojot, dažiem tas var būt vidēji 6-20 sesijas, parasti viena sesija nedēļā ir ideāla. Ja ir iesaistīti neatrisināti pamata medicīniskie un relatīvie faktori, tas var sniegt tūlītēju palīdzību, tomēr, ja cēloņi netiek pilnībā novērsti, tas pēc būtības kļūst paliatīvs. Pat haosa vidū periodiskas sesijas var mazināt daudz ciešanu, kad klienti sāk pārbaudīt savu dzīvi un tīrību. Savā praksē esmu arī ieteicis dažiem maniem klientiem apmeklēt vietējo medicīnas ārstu, kurš ir specializējies CBD eļļas medicīnas lietojumos. Izraēla vairāk nekā desmit gadus ir veikusi pilna spektra CBD pētījumus, un neiro-reģeneratīvās īpašības kopā ar LENS manā praksē ir bijušas absolūti pārsteidzošas kombinācijas. Ir patīkami redzēt, ka medicīnas sabiedrība tagad ir atvērtāka LENS un citām alternatīvām terapijām. Mana sieva un es saņēmu nosūtījumus no vietējiem ārstiem Oregonā un Elpaso Teksasas štatā klientiem, kuri cieš no konversijas traucējumiem, kas burtiski var izraisīt paralīzi, ko rada trauksme. LENS Es uzskatu, ka absolūti ir sava vieta mūsdienu garīgās veselības aprindās. Es ceru, ka tas ir noderīgi. Svētības un miers jums.
-
Diāna Vingerta
2019. gada 18. augusts plkst. 6:56Sjūzena, paldies par jūsu jautājumu. Kā minēts iepriekšējos komentāros, es vairs neesmu LENS praktizētājs, tāpēc es jūs nosūtīšu atpakaļ pie izstrādātāja, lai iegūtu vairāk informācijas. Diemžēl laba terapija šo ierakstu nenonāks, tāpēc es turpinu saņemt jautājumus. Kāds vārdā Deniss šajā pavedienā faktiski ir atbildējis uz jūsu jautājumu, tomēr es nepazīstu Denisu un nevaru pārbaudīt viņa padomu. Tas, ko es jums varu pateikt Sūzena, ir tas, ka gados, kad es ārstēju trauksmi ar LENS, man bija vislielākie panākumi tieši ar šo traucējumu. Daudzi klienti atbildēja tikai 5-10 sesijās, citiem vajadzēja līdz 20. Ja es nesaņēmu lielisku rezultātu līdz 10 sesijām, mēs parasti pievienojām citas metodes. Daudzi klienti guva lieliskus rezultātus, veicot sesijas reizi nedēļā, citiem - divas reizes nedēļā. Viena lieta, kas jāņem vērā, ir šāda: es esmu bijis terapeits vairāk nekā 20 gadus un esmu strādājis ar simtiem cilvēku ar satraukumu. Laika gaitā tam ir tendence palielināties un pastiprināties, un daudzi cilvēki tik spēcīgi identificējas ar savu trauksmi, ka viņi burtiski nezinātu, kas viņi ir vai kā bez tā darboties. Kaut arī cietušajam tas varētu šķist dīvaini, apsveriet to. Ja jūsu trauksme izzustu uz nakti, kaut arī tas varētu šķist atbilde uz jūsu lūgšanām, tas varētu būt arī tik dezorientējoši, ka jūs nezinātu, kā domāt, justies vai uzvesties. Ar klientiem, kurus esmu ārstējis un kuri ļoti spēcīgi identificējās ar viņu trauksmi, un tas patiešām bija kļuvis par galveno daļu, kā viņi redz sevi pasaulē, es izvēlētos izplatīt viņu LENS ārstēšanu un strādāt lēnāk, izmantojot kognitīvo uzvedības terapiju mainīt domas par trauksmi, vienlaikus izmantojot LENS, lai mainītu smadzenes. Es ceru, ka tas palīdz un ka jūs atradīsit sev piemērotāko pakalpojumu sniedzēju.
-
Sofija
2019. gada 16. decembris plkst. 18.57Diann ... es gribētu lūgt ... hroniska bezmiega gadījumu apmēram 6/7 mēnešu garumā, kas sāka pakāpeniski pasliktināties (sākot tikai ar nespēju aizmigt līdz pamodināšanai katru stundu, dažreiz pat pamostoties ik pēc pusstundas vai 20 minūtēm, lai dažreiz vai vispār esat nomodā līdzīgā stāvoklī), vai nu tradicionālais / lēcu neirofeedback varētu palīdzēt? Kurš no tiem palīdzētu labāk? Kā jūs domājat, cik sesijās jūs redzētu uzlabojumus? Runājot ar 23, kad sākās 24 gadus veca jauna pieauguša sieviete, runājot
-
Diāna Vingerta
2019. gada 17. decembris plkst. 8.47Sofija,
Pirms ieteikt neirofeedback (tradicionālo vai LENS), es iesaku vispirms izslēgt bezmiega medicīniskos cēloņus, piemēram, hormonālo nelīdzsvarotību vai vairogdziedzera problēmas. Bezmiega cēlonis Nr. 1 ir trauksme / stress, un, tiklīdz smadzenes ‘iemācās’ bezmiegu, tam ir tendence pasliktināties. Es esmu liels CBT-i cienītājs, kas ir kognitīvā uzvedības terapija bezmiegam, uz pierādījumiem balstīta ārstēšana, kas vairumā gadījumu ir ļoti efektīva. Neirofeedback var būt noderīgs, taču vai tas ir dārgāks un vairumā gadījumu tas aizņems ilgāku laiku nekā CBT-i. Iespējams, vēlēsities ieplānot tikšanos ar savu primārās aprūpes ārstu un vienlaikus atrast sev tuvu CBT-i praktiķi. Lai veicas atkal gulēt. -
Sofija
2019. gada 17. decembris plkst. 16:39Paldies par godīgu atbildi, Diāna. Es jau devos pie sava primārās aprūpes ārsta un tagad esmu pakļauta miega zālēm. Viņa arī nosūtīja man veikt vairogdziedzera testu, ko es darīšu nākamajā mēnesī, ņemot vērā Ziemassvētku izdevumus šajā mēnesī. Iemesls, kādēļ es gribēju izmēģināt neirofeedback, ir tas, ka esmu lasījis daudzus zinātniskus ziņojumus par tā priekšrocībām, kā arī atsauksmes tiešsaistē un vietnē YouTube ar bezmiegu, kuras gadiem ilgi ir izmēģinājušas terapiju. Pat CBT un nekas nepalīdzēja. Līdz brīdim, kad viņi atrada atgriezenisko saiti, un tas viņiem personīgi palīdzēja. Es zinu, ka mans bezmiegs ir primārais. Ar to es domāju bez cita acīmredzama iemesla. Es zinu, ka es nekrākāju, kā arī man nav apnojas vai nemierīgo kāju sindroma. Tas nav paredzēts arī stresam, depresijai vai trauksmei. Mans prāts ir mierīgs, kad mēģinu sākt gulēt, un es joprojām nespēju. Tomēr tas sākās pēc trauksmes periodiem manā dzīvē, kas ilga mēnešus. Trauksme galu galā izzuda, bet ne miegs. Esmu lasījis un informējis sevi, un es uzskatu, ka tas, kas izraisīja šo manu bezmiegu, ir hiperarousālas smadzenes, kas kļuva par veidu, kā pierast pie daudziem stresa un trauksmes periodiem. Nav tā, ka pats esmu izmēģinājis CBT, tāpēc nezinu, vai tāpēc, ka esmu to darījis pats (ar to es domāju, ka pats esmu izmēģinājis lielāko daļu CBT metožu bezmiegam, ko esmu lasījis tiešsaistē), piemēram, stimulējoša kontrole, miega higiēna un miega ierobežošana ar maz vai bez panākumiem. Mana sirds un instinkti man tikai saka, ka neirofeedback varētu būt mans risinājums. Kā esmu redzējis, tas ir efektīvs ilgtermiņā. Es redzēšu, kā man maksāt, un man ir vienalga, vai tas darbojas lēni, es ļoti ticu terapijai, pamatojoties uz daudziem manis paša veiktajiem pētījumiem. Bet es tikai gribēju uzzināt, kurš būtu labāks bezmiega uzlabošanai ātrāk. Es to joprojām izmēģināšu neatkarīgi no jūsu teiktā. Tomēr es pateicos jums par ieteikumu un to, ka novēlēja man veiksmi!
-
Gregorijs
2020. gada 27. janvāris plkst. 18.33Diann - šķiet, it kā tu būtu guvis daudz panākumu, izmantojot LENS terapiju ar saviem klientiem. Vai drīkstu jautāt, kāpēc jūs vairs neesat LENS praktizētājs? Paldies.
-
Īans
2020. gada 22. jūlijs plkst. 2:38Sveika, Gregorij, Diāna,
Diāna, liels paldies par jūsu pārdomātajām un laipnajām atbildēm iepriekš. Viņi ir visvairāk apgaismojuši.
Gregorij, es tikai gatavojos uzdot to pašu jautājumu :-)
Sirsnīgākie sveicieni
Īans -
Kerola
2020. gada 28. septembris plkst. 14.08Es meklēju LENS terapeitu. Man 2013. gadā bija terapija Sietlā, un es atklāju, ka tā ir ļoti veiksmīga manas depresijas ārstēšanā.